Mijn Planet Panel lidmaatschap

Wachtwoord vergeten
layout top left border

Inschrijven is zeer eenvoudig

Vul de naam en het e-mail adres in waarmee u zich wilt registreren en klik op de button “Registreer”. U ontvangt hierna een e-mail van PlanetPanel waarin een link staat vermeld. Klik op deze link: u kunt nu de intake vragenlijst invullen. Indien u deze volledig heeft ingevuld, is de registratie voltooid.

U ontvangt een e-mail om u welkom te heten bij PlanetPanel waarin uw registratie wordt bevestigd. Deze e-mail bevat tevens de login informatie die nodig is om toegang te krijgen tot uw persoonlijke pagina en het Planet Forum.

Kies uw gebruikersnaam zorgvuldig. Na de registratie kunt u deze niet meer wijzigen. Indien u kiest voor deelname aan Planet Forum geldt uw gebruikersnaam eveneens als nickname.

Inschrijven
Voorwaarden

Planet Forum Regels

Bij PlanetPanel waarderen en respecteren wij de mening en ideeën van al onze panelleden en we vragen u hetzelfde te doen. Neem enkele minuten de tijd om de algemene voorwaarden met betrekking tot het gebruik van het PlanetPanel Forum door te nemen. Nadat u op de "Ik ga akkoord" knop heeft gedrukt krijgt u ongelimiteerde toegang tot het forum van de community. PlanetPanel behoudt het recht om te allen tijde de inhoud en leden van het forum te wijzigen of te verwijderen

• Ik ben 18 jaar of ouder
  • Ik heb begrepen volledig verantwoordelijk te zijn voor de inhoud die ik op het forum plaats. PlanetPanel is niet verantwoordelijk voor de schade die voort komt uit het plaatsen van inhoud op het forum.
  • Ik zal geen inhoud plaatsen waardoor andere community leden zich aangevallen, bezwaart of lastig gevallen voelen. Daarnaast zal ik geen berichten plaatsen dat het recht of privacy van andere schaadt.
  • Ik zal geen inhoud plaatsen waarin ik gebruik maak van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksuele of andersoortige georiënteerde taal.
  • Ik zal geen inhoud plaatsen van discriminerende aard ten opzichte van religie of etniciteit.
  • Ik zal geen inhoud plaatsen dat bepaalde commerciële producten of diensten aanprijst of aanbiedt.
  • Ik begrijp dat de algemene voorwaarden te allen tijde aangepast kunnen worden.